سرخط خبرها

نتیجه دیدار پرسپولیس و نساجی+ ویدئو گل‌ها| بازی کسل‌کننده در وطنی

  • کد خبر: ۳۷۰۵۷
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
نتیجه دیدار پرسپولیس و نساجی+ ویدئو گل‌ها| بازی کسل‌کننده در وطنی
دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با تساوی به پایان رسید.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی قائمشهر در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه وطنی برگزار شد و دو تیم درنهایت به تساوی یک بر یک دست یافتند.

گل‌های این دیدار سرد و کسل‌کننده را روح‌الله باقری در دقیقه ۵ برای نساجی و علی علیپور از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۹ به ثمر رساندند.
 
پرسپولیس که قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده در این دیدار با ترکیب رادوشوویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی عبدی و علی علیپور به میدان رفت.

بیشتر بخوانید:
 
 
چند دختر هوادار پرسپولیس پیش از آغاز دیدار در محل برگزاری مسابقه حضور یافتند.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی با این تساوی ۶۳ امتیازی شدند و نساجی نیز با این تساوی ۳۳ امتیازی شد.
 
گل پرسپولیس باعث شد تا علیپور در جدول گلزنان لیگ برتر ایران دو رقمی شود و در کنار آل کثیر، دیاباته، مغانلو و ترابی جدی‌ترین گزینه‌های آقای گلی لیگ برتر لقب گیرد. این در حالی است پیش از کرونا پرسپولیسی‌ها امید چندانی به آقای گلی علیپور نداشتند، اما او حالا تنها ۲ گل کمتر از مغانلو دارد و تلاش می‌کند تا در سه هفته آینده به مهاجم پیکان برسد.

نکته جالب این که آقای گل پرسپولیس چهار گل هم در لیگ قهرمانان و جام حذفی زده و با ۱۴ گل فصل نسبتا خوبی را سپری می‌کند و فرصت این را دارد تا کفش طلای یک فصل فوتبال ایران را با احتساب تمام تورنمنت‌ها به دست بیاورد.
 

پنالتی پرسپولیس صحیح نبود؟

پنالتی پرسپولیسی‌ها در نیمه نخست با اعتراض گسترده کادرفنی نساجی، به ویژه محمود فکری روبه‌رو شد. فکری معتقد بود حاج‌ملک پیش از اینکه دو بازیکن به هم برسند، سوت زده و نوید مظفری، کارشناس داوری هم صحت این پنالتی را زیر سوال برده و معتقد است که حاج‌ملک باید به علیپور کارت زرد نشان می‌داد.

ویدئو گل روح‌الله باقری به پرسپولیس

ویدئو گل علیپور به نساجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->